Wednesday, February 29, 2012

LUAHAN HATI...

bukan senang kite nk sorokkan ape yang kite alaminya.. kite hanya manusia kadang2 ceria, kadang2 bersedih.. walaupun mampu tersenyum tp x semudah itu kite nk lupakan kepahitan hidup.. memang betul kata orang bnda pahit senang sangat dikenang dr bnda manis..

aku juga manusia.. biar pown aku selalu tersenyum x bererti aku tiada masalh.. sekarang aku dpat rsekan erti dunia sebenar.. dr situ aku da mula nmpak kejujuran,kedengkian,kesetiaan,kesedihan.. sekarang baru aku taw x semua yg kite adew akan menjadi milik kite selama2nya..

memang aku iri hati.. tp x salah sbb aku pun mempunyai perasaan.. tp aku bleh jgew ht owank len.. napew adew yg masih dengki dan merendah2kan aku.. aku taw kau hebat.. tp kau x sehebat aku.. kau x pandai menjaga hati manusia.. aku x ralat kalau kau pergi.. sebab 'paed' selalu menjadi pendengar kesedihan aku.. suatu hari nanti kau akan keseorangan...

No comments:

Post a Comment