Thursday, February 2, 2012

CUTI YANG BOSAN

owkey!!!! Dah lame x update story.. now.. tengah cuti mid- sem untuk tahun baru nie.. seminggu kowt.. bile dengar macam best nyer... tapi bila da masuk hari ketiga yaallah.. bosan nyer!!! nak balik SHAH ALAM... hahhaha... owkey.. nk story sket selama cuti nie.. start on saturday, i've a job which is change he house certain.. hmm.. only chinese celebrate CNY and why my mom want to change it... my mom said we are 1 Malaysia.. owkey find!! mak aku da pandai berjenaka.. lagi aku terkejut mak aku beli langsir gold... yaallah.. memang betu2 nk celebrate ni... hahha.. layankan aje.. then on sunday my mom want to eat prosperity... kuar lagi.. then on monday picnic at PANTAI REMIS with lovely honey... on tuesday baru la terhegeh-hegeh nak buat assignment.. then khamis da mula demam.. baru 1 hari sentuh lappy da demam plak.. hahha.. keracunan makanan plak tue.. haiash!!! da tersadai... bile demam beransur pulih.. x sedar dirri tue.. adew hati nk main.. ish2.. tapi aku mmg x ley nk dok umah laaa.. lagi demam rasenyer..

yang aku nk story pasal aku main softball ngan ank buah aku, and ank jiran aku,... mane aku adew kwan yng sebaya ngan aku.. budak2 nie la penghibur hati aku... hahaha...

aku enjoy gilew2 main game tue...

No comments:

Post a Comment