Saturday, March 3, 2012

HILANG HORMAT..

sangat sakit hati dan rase ingin menampar seorang staff kerajaan yg begitu kurang ajar.. situasinya sebegini.. 3 march 2012 adalah harinya pengambilan voucher rm500 bg pendapan rendah.. ramai rakyat yg hadir.. aku salah satu rakyat tersebut sbb membawa bonda yg warga emas.. seblum nk dpatkan voucher kene pergi kaunter ke kaunter.. adew 3 peringkat.. smpai di peringkat ke dua.. salah sorang ketua staff kerajaan sroh bondaku terus ke hadapan x yah beratur sbb warga emas..

smpai separuh jalan, staff kerajaan lelaki gemuk berkelakuan kurang ajar menolak mak aku kebelakang dan dialognyer *makcik adew anak kan, sroh anak makcik beratur ajar die sket jgan jd pemalas.. aku punyer menyirap sbb die kte ajar ank sket jgan jd pemalas.. hello!!! kalo aku taw jd cm nie.. aku akan beratur and aku x bodoh nk biarkan mak aku berdiri lame2.. aku mmg hilang sabar dan aku terus tengking die dpan owank ramai *boleh ckap elok2 x?? jgan kurang ajar sngat!! jgan ingat kau ahli kerajaan ko bleh buat owank sesuka ht kau!!!!kalo ko x nk hormat aku yg muda nie x pew!! jgan la tolak mak aku yg tua nie!! mane adap ko sbgai owank kerajaan!!!

yg amat membengangkan aku die tolak mak aku ke belakang dlam keadaan yg sesak.. dan adew abg rela kt situ memohon maaf apew yg terjadi.. mmg patut la orang ramai title kan orang kerajaan mmg kurang ajar sbb aku da kene kt btang hdong aku sendr.. memang aku betul2 mendidih time tue.. rse mcam nk tampar jew muka die..

No comments:

Post a Comment