Friday, March 5, 2010

DRAG ME TO THE MID VALLEY!!!!

ni story kedua aku..aku nk citer psal g mid valley sbb temankan MIN crik hadiah munzir..min nk crik kan kasut tok MUNZIR tau beg..kasut pilihan yg min nk bli adalah kasut TIGER..kasut 2 favorite munzir..aku ngan min jenoh pusing sume kedai kast yg adew kat mid..sbb AMIR ckap kst 2 adew kt mid..tp kite owank x jmpa..jenoh kiteowank tanyer abg2 kt STUDIO R nad kdai NIKE adew x model tiger atau kt ane jew yg adew kast 2..tp sowank pown x taw..last skakli kite owank tergerak ht nk g GARDEN's tok crik..kite owank jaln2 then aku terjmpa kst 2 melalui cermin kaca..aku x ingat apew nme kdai 2..min pown crk yg mana sesuai then call amir tok minta pndangn..tp amir x bg bli kt garden's..die sroh crk gak kt mid..last2 kite owank da give up..kite owank nk g makn dulu..kt food court atas..smbil jlan min ternmpak ksut 2 kt ceermin kaca gak..kt kdai THREE SIX POINT..kite owank usha harga.tp harganya sama jew dkat garden 2..kite lunch dulu tok pikirkan nk bli kt sho yg ane 1..min la pening kpala..aku x!!! huhu..min crik alternative len selain dr kasut..die ngat nk bli beg kt LACOSTE..tp warna yg btnggal x menarik lgsung!!so min bli jew kst..tp kite owank da mcm owank gle..ptah alek mid kew garden,garden kew mid..sbb mid x dew saiz tok design yg min nk..garden plak xdew warna yg min nk..HUH!!! penat aw..last skali bru bli kt mid warna silver dgan harga RM399..mahalkan!!
P/S TO MUNZIR-anda harus menghargai pemberiannya..kerana die sggp berkorban demi membuktikan sayangnya pada anda... :)

No comments:

Post a Comment