Saturday, March 20, 2010

OH AYAH.....

terasa sayu ble aku berada di trkh 28..aku akan inagt saat terakhir aku menatap wajah arwah ayah aku..sedih menimpa hati..sebak di dada x dpt mengawal lgi..aku mengis rindu akan die..aku seolah-olah x percaya die sdh meninggalkan aku..... aku taw salah sekiranya x dpt menerima hakikat..aku bkan x leh trima cuma aku msh terkejut akan kehlngannya.. ble aku ddk sowak2 pasti air mata aku akan mengalir mengenangkan arwah..mmg sedikit terkilan akan kehilangannya..aku rse terlalu muda untuk die pergi dan terlalu muda bg aku tok kehilangan die..die x smpat tgok aku kwin,x dapt lihat calon suami aku..x dpat meraikan kejayaan aku.. ble melihat orang yg seakan-akan muke arwah,pasti aku menangis shhg x dpt di kawal..pasti die jth tnpa henti..
sekarang..
aku rindukan die..terlalu rinnnnduu.....aku slalu menatap gmbar die tok mengenang kembali kenangan aku.. hdop aku x sempurna tanpa die..
P/S:SEANDAINYA AKU DPAT PUTAR WAKTU, AKU NK LUANGKAN LEBIH MSA BERSAMANYA DI HOSPITAL.. AKAN KU PONTENG SUME KELAS DEMINYA..KERNA AKU TAW ITU YG TERAKHIR BG KU TOK PGG TGANNYA DAN MEMBERI CIUMAN DI DHINYA..

No comments:

Post a Comment