Friday, February 26, 2010

ni lah beg yg aku bli..hehe..
min,sal,hanis..

aku la..


da lame aku x update blog..aku adew mcm2 nk cter nie..banyak sgt story aku nie..huhu..aku adew 2 story..story yg pertama aku nk cter psal g TS ngan MIN and HANIS. niat msing nk shopping sakan..lg 1 sbb nk bwak HANIS g TS..die x penah g lagi..so kite owank bwak la die..HANIS first time nk KTM.. HANIS diam jew padahal dlam hati 2 bkan men sronk lg dpat nek KTM pas2 dpat g TS..hahha..da smpai kt KL sentral kita owank menapak smpai ke monorail..ble da smpai TS x taw shop mane nk tuju dlu..ekeke..tp kite owank decide g mkan dulu kt food court..kite owank plih tmpat yg sama tok bli mkanan..aku order mee kari..hanis laksa and min plak makan nsik lauk ikan kembung ngan kacang botol..simple but nice..aku sbnarnyer nk makan nsk ayam..tp cm ne ntah aku bleh bli mee kari..ingat sdap la sgt mee kari 2..x sdap lngsung..tp hanis ckap sdap..laksa die plak die ckp x sdap..tp aku ckap laksa die sdp..huhu..aku mkn mee kari smbil mata aku pndg kew tmpat nsk ayam..aku mmg nk sgat mkn nsk ayam..aku da tergerak ht nk mkan nsk ayam 2..tetibe adew angle kt sblah aku ckap..' X PAYAH BLI..MEMBAZIR DIUT KO JEW..MKAN JEW APEW YG ADEW'.. hehe.. last skali aku tkar jew ngan hanis.. lpas mkn.. kite owank mulekan operasi dr tgkat 8 smpai kew tgkat 1..setiap kdai kite owank msok.. ble da berkenan,,tros jew rentap..huhu.. lpas 2 aku nk crk handbag..smpai kt tgkat 1 dowank da pening sbb aku pusing2 tmpat yg sama tok crk beg yg sesuai..min plak x abez2 dgan bju RM8 die 2..ekeke.. anyway..apew yg aku nk crk da dpat kt TS 2..x dew la mcm sia2.. ENJOY BABE!!!!

No comments:

Post a Comment