Saturday, March 13, 2010

kawan...


ape erti kawan??bg aku kawan adalah manusia sggp temankan kite x kire la same adew ssh atau senang..nie lah kawan aku yg paling rapat..min ngan aten..min kawan setilam aku..knp kwan setilam aku??sbb kalo time tdo aku ske selit kt tilam die..and die plak ske ltak kaki die kt tlam aku..kadang2 kite owank tdo plok2..ngan aten aku x leh setilam..sbb aku x brani..hehe..
aku nk plok aten pown tkot..apew ntah lgi tumpang tilam die..haha..x brani aku..haha..aku ngan min sekepala...ckp pown men lepas jew..sat lg same2 touching..haha..akun ngan min ske men tarik2 rmbut..hahha..cter sket tntg min nie..die nie terlmpau hyper..tp kdang2 aku pown x pham ngan die..ble alek klas msm jew muke 2..x taw pew yg blaku..huhu..mulut die la pling bsing kt umah..skali die menjerit mmg nyaring..haha..tp die yg mengajar aku tok syang kwan....thanks min..
aten plak..die nie aku tkot sket nk gurau..sbb,aten di didik mcm berdisplin sket..tp aten ske tergelak..aku ckap serius pown die glak lg..haha..kdg2 ak x leh nk serius..huhu..paling aku ske tnntg die ble die cbit aku..bkan skit pown..juz wat demo tok cbit jew..haha.. aku x dew la sunyi..coz dpat kwan yg pham aku..walupown adew touching sket2 tp still msh bleh diperbaiki..atyn kawan sekelas aku serangkap cikgu tuisyen aku kt umah sewa..hahaha...anyway..
p/s:love both of u..

No comments:

Post a Comment