Friday, February 5, 2010

stupid life!!!!!

patut kew aku citerkan disini??hanye ini tempat aku mengdu...kadang2 aku merasa kan hidop nie x adil bgi aku..knp hidop aku bergelora begini???knpa aku jew yang disalahkan??aku da bagaikan orang gile untuk melalui liku2 kehidupan ini...aku x sangup lagi tok hadapinya lagi!!aku da x mampu nak menangis lg..aku da penat..aku hanye menyuarakan apew yg aku pendam..aku ingat ko akan paham apew yang aku katakan..tp ternyata salah dugaan aku..ko hanye memarahi ku..ko x nak berubah sedikit pown..ko hanye lebih ske hidop ssh!!!ko yg x nnak ubah hidop ko...ko jgan salahkan aku kalo suatu hari nanti ko yg akan aku bunuh hdop2!!!!!!aku x nak ko hdop kt muka bumi nie...ko mmg jahat!!!ko mmg kejam!!!ko x sygkan aku tp ko hanye ingin kan duit aku!!!!ko ckp aku cintakan harta ko and duit ko!!!ko ingat banyak sgt kew harta ko 2...banyak sgat duit ko 2...kelulusan stakat SPM ko jgan nk berlagak ngan aku...bukan aku berlagak,tp ko x penah sedar ngan kelulusan yg ko adew setakat ni..jagn ingat dri ko 2 bgos sgt!!!!kalo aku x trima ko..x dew owank nk kan ko taw dlu!!!sedar la dr 2 sket!!!!!aku sebenarnya da menyampah nk hidop ngan ko lg!!! aku pown menyesal plih ko dlu...mmg ko baek..aku x menafikannya tp ko 2 da melampaui batas kesabaran aku!!!!!!!ko jgan ingat aku nk berdiam dr...skunk aku msh memerlukan ko...ko tgg aku buang ko nanti...time 2 ko da x dew kt muka bumi nie........
FUCK OF!!!!!

No comments:

Post a Comment