Sunday, December 19, 2010

untiltle....

Kengan yg terindah mmg x dpt di lpakan... aku bkan nk bodek kawan atau pown nk tunjk kan yg aku nie adew ramai kawan.... kowank takot kehilngan kwan x?? Kalo aku.. aku tkot... sbb... aku pgg prinsip nie. “NAK JALINKAN SESEBUAH HUBUNGAN BUKAN NYA MUDAH TETAPI NK MERUNTUHKAN NYA MEMANG AMAT SENANG” aku x nk runtuh kan sbb bukan sng kite nk kenal balik owank yg bru.. mgkin pada awal nya die baik.. tp baik2 die kite x taw sejaht mane die...

Aku syg kawan2 aku... biar pown x rpt... tp memberi erti.. tnpa kwan kite x seceria sekrng... biar pown die jht.. tp mgkin ht nye lembut..

Kwan skolah rmai da menghlngkan dr.. aku x slh kan downk knp x keep in touch... mgkin 2 bkan kwan sejati.. skunk aku di university... aku temui kwan bru.. tp x mgkin ia pown akan berkekalan... seandainya bekekalan... ALHAMDULILAH... mmg 2 yg aku hrp kan dlam hdop aku..

P/S: kpda pembace.. hargai la kwan anda.. crik la kwan yg btol2 nk kwan ngan anda.. jgn la kerana kite ni FAMOUS ataupown berduit die bru nk kwan ngan kite.. ht2 memilih kwan... seandainya dial ah yg terbaik... jgn runtuh kan hbgan itu..

KEPADA SESIAPA YG TIDAK BERADA DLM GMBAR NIE... X BERTI KOWANK BKN KWAN AKU CUMA AKU X DEW GMBAR KOWANK....

No comments:

Post a Comment