Saturday, December 18, 2010

hari berlalu demi hari.... sedih terasa dulu ceria dtg kembali...ini bukan kisah cinta tp sesuatu bnda yg perlu aku syg... die kembali tok menceriakan aku kembali... ble aku sidh... die meng hbrkan aku... dlu aku tgallkan die... bkan sbb x syg... tp aku x mampu... skunk aku da sedr bertape pentgnye die dlm hdop aku... 2 la die BROADBAND!!!!! hahahahah.. semua terkene..huhu... sebelom nie.. aku x mampu byar lg.. sbb terlbh shopping... tp skunk da adew... hiks2... aku da lame tertunggak.. aku x malu pown nk kongsi ngan readers... sekurang2nyer aku jjr yg aku x mampu.. x dew la mcm owank 2 pura2 mampu... tol x... cter aku x dew kene nagn owank len mau pown mati atau hdop.. hihi.. skunk BBda adew kmbali... bleh la berseronak.... :)

P/S:thanks to Fatin... sbb slame nie die yg bg aku pinjm BB die.. hehhe... lpas nie ko pinjm BB aku plak aw... huhu.. :)

No comments:

Post a Comment