Friday, May 28, 2010

pergi selamanya...

kau crik aku kembali untuk apew? sekiranya kau x memmerlukan aku..knp kembali pada aku..knp bangkitkan senyuman yg telah tercalar nie..knp kau nyalakan kembali kebahagiaan aku..kau pinta aku meninggalkan kau...aku turutkan sebb itu kemahuan kau..walaupun berat and pedih hati aku...tetapi aku akur akan keputusan kau...aku paham perit hati yg kau tanggungi selama nie....aku hanya ingin mengucap terima kasih atas apew yg telah aku lalui biarpun singkat tapi aku merasakannya...aku hargai stip detik itu...

sekarang kau pinta aku untuk melupakanmu....supaya ht kau x hampa..aku x mau lihat ht kau terseksa lg..tp kau x penah tahu apew yg menimpa aku..2 mmg bkan slh kau..tp aku hanya menumpang senyuman yg telah kau ukirkan sementara ini.. aku sedih meninggalkan kau..tp aku akan cuba melupakan kau...walaupun sukar akan ku lupakan...

aku hargai lagu terakhir yg kau dedikasikan pada aku....
bila aku merindui kau aku akan dengar lagu ini..
hanya satu ku pinta....
izinkan aku merinduimu......

malam kian melangkah pergi
masih aku sendiri termangu dalam sepi
dalam kelam hadir bayangmu
bagai mengundang mimpi
sebab kau dan aku
sayangnya kau tiada disisiku

masih terbayang segalanya
bagaikan semuanya mimpi belaka
hilang tak mungkin kan kembali
mengubah yang tersurat dalam hidupmu
kau pergi tak kembali selamanya

walau berkali ku tangisi
tak mungkin kau kan kembali
ku tak berdaya mengharungi sendiri
tanpamu hidupku tak bererti
hari berlalu kau kian jauh
di alam abadi di pusaramu

hanya doa yang ku iringkan
dalam hiba aku tangiskan
hilang tiada pengganti
permata yang berharga dalam hidupku

segalanya datang dan pergi
ku tahu sukar bagiku
menelan kenyataan
takdir telah tertulis untuk diriku

No comments:

Post a Comment