Saturday, May 22, 2010

CINTA

kowank percaya x tentang CINTA... mula2 aku percaya..tp ble aku lama hidup nie..aku rse cinta 2 mmg pahit..aku rasa aku da mula benci akan cinta..dan mula membnci LELAKI!!! maaf kepada lelaki yg adew..aku x bermaksud untuk menyinggung..tetapi ini kenyatan melalui apew yg telah aku alami..aku mmg rse kebhgiaan dulu..tp tidak lgi kini.. ble aku menyayangi seseorang sepenuh jiwa aku..tp dia pula x pandai nk menghargai aku...ble ade insan yg menyayangi aku.. aku pula yg RABUN akan kejujuran dan kesabarannya..mmg ini yg patut aku tempuh.. sebb aku x pandai nk menhargai seseorang itu...apa yg telah aku alami mmg perit dan aku sering trtanya2 dri aku knp aku yg diuji??? semua manusia di dunia nie membuat dosa..tp knpa aku yg dipilih untuk menghadapi cabaran ini.. aku da mula menyampah ble ade rakan-rakan aku yg mengatakan ade hikmah disebaliknya..aku masih x nmpak hikmah nyer lg..tp aku merasakan hanya malapetaka shaja yg menimpa keadaan aku.. aku perlu aku hidup semata-mata aku hanya perlu mersaakan penderitaan??aku belum puas untuk merasa kebahagiaan.... aku berdoa agar aku tah tentang perjalanan hidup aku...

P/S:CINTA ITU BUTA...JGAN SESEKALI PERCAYA TENTANG CINTA!!!

No comments:

Post a Comment