Wednesday, December 9, 2009

TINGGAL KENANGAN

knp perlu aku yg mengalah lg sedangkan bkan salh aku.. knp kau ssh sgat nk mengaku kesalan sendr.. aku x than nk tnggung penderitaan yg kau cipta..aku jew yg kene memahami kau..tp kau pernh x memahami aku?? kau slalu ckap aku x pnh pham kau..tp pernah x yg kau prasaan yg aku ni lebih mamahami kau.. kau slalu ckp aku menhhilangkan dr ble kau ssh.. kau lpe kew pengorbanan aku pd kau slame ni..aku bkan nk mengungkit,tp aku nk kau hargai apew yg aku lakukan slame niw pd kau.. kau lpe waktu kau x bekerja ;dlu.. kau lpe siapa yg tanggung mkan mnum kau.. skit ht aku nie ble kau x kenal di untung!!!
kalo aku taw prangai cm nie.. dr dulu lg aku x kan plih kau.. menyesal aku hdop dengan kau..x gune aku menangis kerna lelaki mcm kau..setiap kali gduh aku gak yg kene mengalah..sampai ble harus aku mgalah??x akan kau sendiri x leh nmpak kesalahan kau.. terus terang ku ktakan uku x sggp hdop dgan kau lg!!
Hari ni 9 DECEMBER 2009 merupakan tarikh perkenalan kita yg kew 1 thun 6 blan..
Termeterai sdah hbgan kita slame nie.. aku x kesah kalo kau yg tinggalkan aku.. lg pown kau tlah lafazkannya yg kau x kan crk aku lg dan kau berdoa akan kebahagiaan aku..aku rela akan perpisahan ini..baik untuk aku dan baik jugak untuk kau..tp aku x kan lpe apew yg kau da wat kt aku dan aku x kan lpekan kenangan kite waktu bahagia dlu..biar htku keras membencimu tp di sudut ht aku ttp menyayangimu......SELAMANYA!!!!!

No comments:

Post a Comment