Thursday, December 10, 2009

happen again!!

how i want to face with fwen..i knew thier know what to me and him..i know they have seen that we are fighting each other..why my life is like this..why i always have to face thi prob..why ME??uhh.i tertekan sgat la..everybody wants to blame me.. i know i nie x perfect..tp i also manusia yg punyer hati dan perasaan..mgkin i terlalu mengharapkan seseorang tue menjd apew yg i nak..btol ckp kwan2 i..but why i jew yg perlu change my attitude,why not him start first.. yes i know people who read this maybe want to say that i have a higher ego..but they doesn't know what i feel on that situation..their only know to critic and judge me!! aku x taw apew yg akan terjd dgan aku..
aku perlukan seseorang yang bleh mendgar citer aku eventhought aku yg berslah.. i need to hug someone right now..apew la malangnye nasib aku..aku menagis kt sni die suka2 jew kt sne..
i'm confuse..help me!!!

1 comment:

  1. sabar la sal...
    setiap org ad ego sendiri...
    kdg2, apa yg berlaku 2 mesti ad sebab dan hikmah di sebaliknya....
    mmg bukan kehendak kita...
    tp, yg pastinya itu ketentuan tuhan...
    sebagai manusia biasa yg dijadikan tuhan, kita kena terima qada n qadar ini...
    bukan bermakna kita hanya berserah je...
    tp bermakna setelah apa yg kita da usaha kan untuk perbaiki seseorang n hubungan kita, tp, kalu hasilnya masih hampa, hanya berserah pada tuhan...
    kita dah lakukan bahagian kita...
    selebihnya kerja tuhan....

    try kuatkan semangat diri 2...
    jgn tunjukkan kita lemah sal....

    ReplyDelete