Saturday, August 20, 2011

4 bulan tanpa 'CICI'

Da lame gile aku tak update blog... aku da tak ade idea nk tulis apew lg.. Kini aku da kembali.. huhu.. selame aku x update blog... bnyak bnda aku buat. sekarang aku nk kongsi bersame pembace.. :)
habis saje diploma aku pada bulan bulan 3 2011,aku terus mencari kerja untuk mendapt duit poket. bukan untuk berjoli tetapi aku nk sambung pengajian aku ke degree.. Alhamdulilah aku diterima di senuah tempat yg dekat dengan umah aku di puchong iaitu aku bekerja di GUARDIN. aku pasti ramai yang tahu kan.. aku bekerja sebagai cashier dan aku bukan lah menggunakan kelulusan diploma aku,tapi aku hanya menggunakan kelulusan SPM shaja.. aku belum bersedia untuk memikul position yang berat.. aku bekerja selama 3 bulan.. alhamdulilah, dengan wang gaji yg aku dapat boleh membantu aku dalam melangsaikan yuran pendaftaran aku. aku tidak mahu lagi meminjam dengan ahli keluarga aku keranan suatu hari nanti akan mendatangkan ungkitan..

Alhamdulilah, sekarang aku da pun menyambung pengajian aku dan sudah mencecah 1 bulan.. aku enjoy dengan kehidupan aku sekrang... :)

No comments:

Post a Comment