Friday, January 28, 2011

BF aku accident.. :(

paed accident... kt area umah aku nie.. on the way nk g main badminton.. x dew la trok sgt.. tp adat la kan.. jth moto.. cian ttp gak cian.. tp mmg ptt pown die kne cm 2.. adew beberapew ssb knp aku ckp cm 2...
1-mule2 dpan aku die ckp x nk men badminton sbb da kenyang.. tp ble aku da alek umah, die pown antr msj kt aku 'abg g men bad dulu ye'... gebang jew mamat nie...
2-da berbuih mulut aku nsht kan die jgan bwak moto mcam setan.. biar mcam manusia.. jwpan die..'abg da biase bwak moto'...
3-aku ckp jgan bwak laju2... die ckap x dew papew... biase jew....

nie la sbb nyer...
smalm die jth x la lju sgat.... perlhan jew... sbb tyar moto dpan goyang2 die x dpat nk kwal... die ngan kwan die... paed g bwak moto.. adew selekoh kt dpan jlan 2.. die belok jew.. jth tros... sbb kt si2 adew pasir.. 2 yg terseret...
awwww!!!! skit kan... hmmm.. aku ckp ngan die.. nie bru bwak perlhan tuhan tunjuk kan 3 luka besar.. kalo bwak laju... x taw apew jd..

aku la yg jd nurse.. ltak iodine kt luka die.. taw pown nangis.. sbb pedih.. ble bwak moto x ingat dunia... biar die rse skitnyer.. spya die beringat.. tp paed nie bkan jenis makan saman pown.. DEGIL!!!

No comments:

Post a Comment