Monday, June 28, 2010

KEKELIRUAN....

Sekarang aku da melangkau kew sem 6.. kali nie pelajaran aku makin tough... aku risau kalo kali nie aku x dapt nk bawak kesemua subject...

Kawan2 aku da mula kecoh nk amik MUET.. aku masih dalam keraguan lagi untuk sambung atau tidak..aku xtaw nk luahkan dekat siapa.. sbb aku yakin x dew sowank pown akan mengerti..

Aku rase.. nk amik DEGREE bukan la 1 yg mudah.. aku kene kuatkan semangat dan tanam kan kegigihan dalam diri aku untuk belajar bersungguh2...

Aku x taw sama adew aku perlu atau x untuk amik MUET 2..

Terus terang la aku kata kan.. pointer aku x cecah pown DL.. aku rase baik aku x yah amik..Kalo tanyer family aku pown.. dowank bg jawapan yg menyakitkan hati..

Entah la.... aku mmg buntu!!! Aku x taw.. tp spp aku kata..patut amik.. sbb gaji..klo kite adew DEGREE... gaji kte 2500 above... tp x semua yg adew degree dpat keje..skunk nie pown adew yg menganggur..

Aku risau, ble aku da bnyak abeskan wak2 blajar tp still menganggur lg..

Aku mmg betul2 confuse... aku x taw nk keputusan!!!


P/S:KEPADA PEMBACA... TOLONG LAH SELESAIKAN MASALAH AKU INI...

1 comment:

  1. belajar je selagi kite ade peluang nk belajar. Dpt keje ke tak,itu cerita nnt..
    Amek je MUET.
    Kite blum start blaja lg,so set dlm mind yg semua ni senang and you can do it!
    tapi ni pndpt org je tau..:)

    ReplyDelete